Hantverkare.

Nyss var det två elektriker på mitt jobb och bytte ut två trasiga eluttag. För att göra detta var dom givetvis tvungna att stänga av strömmen. Inga problem so far. När dom efter 10 minuter berättade att dom var klara och sa hej då gick jag till datorn för att starta upp den igen efter avbrottet. Nu börjar det, inget internet !
"Shit, har dom lyckats klanta sig och klippa av nätverkskabeln eller nån skit nu, måste ringa dom så att dom får komma och fixa det här igen" hann jag tänka. Sen lugnade jag mig. Startade om datorn, och vips, anslutningen återupprättad, av sig själv. Lättnadens suck.  
Vad gjorde man innan man hade tillgång till internet dygnet runt överallt egentligen. Jag fattar inte. Hur skulle jag få dagarna på jobbet att gå utan msn, facebook, bloggar och spel? Sinnesjukt är vad det är. 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0