Freitag.

Ikväll blir det fredagsmys hos mig. Ett glas vin, lite karra och massa myys. Det blir king.
Sen imorrn är det ju dags för partey med stor P. Hoppas det blir kul nu, när man jobbat så hårt för att få ihop en schyst utklädnad. (eeeh, eller)?

Sitter bara på jobbet nu och väntar på lunch, sen får man snart gå hem. Lyx! Jävligt lugnt här idag måste jag säga.

Ska nog förresten till LA i januari eller februari. Inte tråkigt kan jag lova. Ska du hänka Natte? :)

Nej, nu ska jag gå och höra med chefen om han vill luncha med mig.

Have a good one.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Oooo ska du? Najs! Jag har faktiskt en kompis/arbetskollega som ska dit och plugga en termin i januari.. Hon sa att jag fick hälsa på henna också hehe :) Hmmm, ska suga på den karamellen!

2009-10-31 @ 00:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0