...

Jag har inget att säga. Förutom att jag är ledig imorgon och att jag ska sova när jag kommer hem från jobbet.

Fast förresten så kan jag berätta om förra fredagen, den trevligaste på länge.
Jag och söta Hannakusin möttes upp på haga och tog oss ner på allstars. Eftersom Hanna är chefskock där behöver man inte stå i kö eller betala inträde eller ens betala i baren. Det är inte tråkigt.
Väl där träffade vi underbara J Danielsson, har inte setts på år och dagar. Väldigt kul! Sen träffade vi E Karlsson, också hemskt roligt. Nummer byttes tillsammans med planer om att ses snart igen.
Hannakusin skulle sova hos Robinpojkvän så jag fick nycklarna till hennes nya otroligt mysiga tvåa på teg. Nice!
Vaknade upp på lördagmorgon helt utvilad och tillfreds med livet.
Det var en fredag det!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åhh vad kuuuul! Jag vill också :) Fan att det ska vara så långt hit!

2009-09-10 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0